marți, 8 iulie 2014

Hai si noi la casa noua

Astazi ne-am casatorit,
Nu ,nu cred ca ne-am grabit,
Azi am fost la primarie,
Sa declar a mea iubire.
 Pe ce banii?Pe imprumut,
Ce vrei domne,n-am avut,
Am cerut de la bunica,
Ii tinea de muraturi,
Dar ea nu ne-a dat  nimica,
 Astea babe-s acrituri.

 Intr-un fel m-am descurcat,
Inelul l-am cumparat,
Dar a mea vroia rochita,
 Daia noua, ultima fita.
Draga mea, la cate ai,
Imbraci un bloc  dar de,
Zgarca nu le dai,
Vrei sa ma ruinezi de tot,
 Vrei sa-mi cheltuiesti salariul,
Si sa-mi planga buzunarul.
I-am luat rosie cu buline,
 Cica asa-i sade ei  bine,
Ce sa zic,in fine
 Cand a fost vorba de  mine,
Apoi ce sa  cramponat,
Ce sa cumparam costum,
Imediat de par sa luat,
Si mi-a spus ceva precum,
Ca are tacsu unu' bun,
Bun si asta sa rezolvat.

Dai cu flori,cu mizilic,
Acum nu a ramas nimic.

Ceremonia a trecut,
Gata sufletul mi-e vandut,
Hai acum unde sa stam,
Ne-om muta la casa noua,
Lasata de la un unchi,
apartamente
Dar are igrasie si ploua.
Asta e,nu fac figuri
Ce  sa mobilam,de unde,
 Folosim ce-a lasat unchiul.
Desfacem multe cadouri,
N-am rabdare,bag genuchiul.
Desfac folia  grabit
Ca doar ne  -am casatorit
Si asti de la cununie,
Trebuiau si ei sa stie,
Sa aduca cadouri mari,
Cununia e pe bani.

Cand ma uit ce  sa observ,
Zece kile de orez,
Un tablou cu monalisa,
De sa speriat si pisica,
Matusa lui nevasta mea
Doamna Coco,asta zisa Veronica
Vine si ea cu ceva,
Ma tem ca a dat in dambla,
E batrana mititica,
Cu dulceata de gutui,
Altceva nu poti sa pui?
Dar in rest toate sunt bune,
Ca sa intamplat o minune,
Am primit un storcator,mixer ,un mic ajutor,
Insa frate sunt dublate,
electrocasnice
Cate doua impachetate,
Mi-a rupt inima in doua,
Caci ce o sa ma fac cu noua,
Doua de fiecare,
Invitatii au damblale.
Insa tot gandind  asa,
Eu mi-am amintit ceva
Pun anunt pe Tocmai.ro
Acolo totu-i usor,
Caci gasesc cumparator.

 Pun anunt cu ce-i dublat,
Ca nu-mi trebui neaparat,
Altii  doar vor cauta,
Ca  nu are toata lumea,
Si uite castig un ban,
Ca sa am de buzunar,
Ca e greu la casa noua,
Cu geamurile rupte-n doua.
Nea unchiutu ne-a lasat,
De dormit un vai de pat,
Un tablou ce sta sa pice,
Si o masa gagalice.
mobila-decor
 Si pe jos nu e covor,
E un pres si parca zbor,
Ca-i tare  alunecos,
O fi facut pipi pe jo,.
 Ia nevasta un papuc,
Si nu cred ca mai apuc,
Un cuvant ca sa tot  scot,
Fix ma trosneste pe bot,
 Sa nu zic de unchiuletul,
Ca ne stie tot judetul.

 Cu asa apartament  tot mai bine ar fi afara,
Dar  sa vezi modern  il fac,
Sa fiu sef  pe a mea scara,
Si apoi stau  cam linistit,
Ca altfel dracii m- au gasit

 Am noroc cu Tocmai.ro,
Site-ul asta-i chiar misto,
Pui anunt asa usor,
Si gasesti cumparator!

Am uitat sa zic ceva,
Ca ma inebunit a mea.
E ceva  nemaipoment,
Transportul e gratuit,.
Si cum soseste coletul,
Hapo tu deschizi pachetul
Si verifici ,toate bune
Tocmai.ro  e o minune!

Niciun comentariu: