marți, 8 iulie 2014

Viata pe o roata

Campania''Inspiratie de vara pe bicicleta''


Se intampla sa fie o zi de vara,
Aceea zi in care aerul adie la geam,
Si ma gandeam ca o sa ma prinda iara,
Toamna,desi nu realizam.
Si nu conta ca ma prinde,ci conta cum,
Ca eram aceeasi fetita inchisa de 10 ani intr-un turn,
Au fost aproape  zece,zece ani de boala,
Caci totul mi sa schimbat cand intr-o zi o doamna.
Viata mi-a schimbat.
BICICLETE DE ORAS
Si de atunci au fost anii grei,pierderi si suferinta.
Prea multa singurate intr-o singura fiinta.

Unde imi era mintea?Doar la Dumnezeu,
La cum sa fac bine mereu,
Desi pierdeam la greu oameni din jurul meu.

Si cand imi era greu doar  Dumnezeu stie,
Puneam totul pe hartie,
Indiferent de ce sa intamplat mereu am luptat,
Si in timpul liber ca sa uit de disperare,
Ca nu gaseam job si nu aveam parale,
Scriam cate poezie,cate un gand sau  ce puteam,
Desi des eu stiam,oamenii ma criticau,

Si nici un sedatif nu aducea liniste,
Dar viata nu-mi permitea,
Sa-mi ofere ce vroiam,
Eu mereu luptam desi era haos ,da

Erau certuri si dadeam vina pe mine,
Caci mi se parea ca nu  ajut cu nici macar o paine,
Si ma saturasem de singuratate,
Si imi venea sa plec,
Sa plec undeva  departe,
Dar nu aveam o bicicleta.

Dar  ma ridicam mereu,
Cum reuseam,asta nu stiu nici eu,
Si ca sa uit pe orkestra am intrat
Si trebuia sa fac ceva neaparat,
Stiu  ca trebuie sa indur ca va fi bine,
Ca viata mea este o poezie,
Visam la libertate ,la familie
La acel ceva ce adie sufletele. biciclete pliabile

Si gandindu-ma la vant si adiere,
Am vazut acea campanie,
Campania Biciclop cu premii mici deloc,
Si am visat sa castig si eu o bicicleta,
Si eram prea trista,am zis sa scriu o poezie,
Dar nu stiam daca poezia o voi scrie bine,,
Sa nu ma considere juriu prea deprimata,
Dar am zis sa incerc,inca o data si inca o data,
Am pierdut atat la viata mea,
Era sansa mea,sansa de a incerca.

 Si  asociam cuvantul bicicleta cu libertate,
Aia ce o visam eu mereu,
Zi de zi, noapte de noapte,
Si visam ca intr-o zi ,
In alte locuri voi sosi pe a mea bicicleta,
Razand, fiind fericita.

Bicicleta are patru roti,
Viata  are  doar o roata,
De nu sti sa o traiesti,trebuie sa poti,
Dar tot te doboara ea odata,
E ca o bicicleta permanenta,
Uneori urci abrupt si te temi sa nu cazi,
Alteori vii la vale si te simti super wow,
Uneori mergi incet ca vrei siguranta,
Alteori nu cunosti drumul,
Si  alergi dupa o speranta.

Alteori mergi tare,uneori si cazi,
Totul are valoare  de sti sa pedalezi,
Este un joc frumos sa te ridici si apoi sa te inalti,
Pe a ta bicicleta.

 Eu nu prea am stiut sa pedalez cu  viata,
Si nu stiu nici sa merg pe bicicleta,
Dar nimic nu e greu daca nu-ti pierzi speranta,
Speranta ramane  permanenta.http://www.biciclop.eu/bicicleta-koliken-jazmin-tura.html

Voi aveti o bicicleta?Mona,Eliza,SImion
Stiu sigur ca ati botezat-o,
Si o ingrijiti si o zorzonati,
Si nu o dati la alti frati,
Din prima clipa ati iubit-o.
Ea te insosteste  oricand,
Si atunci cand mergi   incet cu un gand,
Dar si cand  incerci sa-ti iei  avant,
Cu ea faci multe nebunii,
Hai recunoaste caci stii.

Toti au cate o bicicleta,
Una daia permanenta,
Vreau si eu o bicicleta,
Sper a nu fi insistenta.

Niciun comentariu: