duminică, 11 mai 2014

-Supravegherea locuintei nu mai este un lux

Dragii mei,
Ma bucur ca exista acest concurs caci astfel printr-o sansa de la Dumnezeu care imi va pune  har in scris voi putea  avea sistemul de alarma mult dorit daca voi castiga si sper sa castig caci imi doresc mult un sistem de alarma pentru mine si viitoarea mea familie(eu ,tatii si bebe) .Am trecut prin multe  drame in viata si acestea mi-au dezvoltat  unele temeri de aceea sunt practica si doresc sa-mi protejez familia.
In curand ma voi muta la casa noua (sper)si un sistem de alarma ar fi foarte util.
Acum tehnologia a avansat mult si astfel iti poti achizitiona   sisteme de alarma dar si alte produse  foarte usor.
Un site de unde le poti schizitiona Spy-shop.ro 
Traim vremuri grele si in ziua de azi se intampla lucruri foarte urate.
Un om munceste o viata ca  sa-si poata achizitiona o casa sau masina  si bunul tau trebuie pazit.
Cand ne gandim la locuinta ne gandim cu drag,ne gandim la familie,ne gandim la  locul unde ne odihnim,ne gandim la locul nostru personalizat unde stam cu drag si petrecem clipe placute cu familia.sisteme antiefractie
Acolo depunem suflet,depunem munca si incarcam cu amintiri.
 Cat de greu este sa realizezi o casa?
Nu este greu daca esti bancher ,fiu de presedinte sau ai castigat la loto.In rest ,este foarte greu.
Eu am varsat lacrimi de sange  ca sa pot avea o casa cu sotul si nici acum casa nu este gata.
Noi practic incercam sa construim o casa  dar este foarte greu.Nu contam  pe nimeni insa este greu,banii nu ajung.Multi au ras de necazul nostru si au fost zile de tristete,singuratate dar nu ne-am pierdut speranta.
Cand muncesti din greu sa poti face o casa sti ce inseamna,sti ca ai muncit,sti ca e a ta si nu permiti sa ti se fure din ea lucruri pentru care tu ai muncit.
Trebuie sa-ti protejezi casa si
familia de aceea eu sunt pro sistemelor de alarma.
In ziua de azi supravegherea locuintei nu mai este un lux,oricine isi poate permite si este foarte important sa ai un astfel de sistem montat  caci iti poate salva  viata .El poate monitoriza orice lucru ciudat si te poate pune in garda.Eu cred ca protectia vietii tale,a familiei dar si a casei sunt foarte importante.
Cat de important este sa ai o alarma? Nu stiu daca Madalin Ionescu a avut cand hotii au decis sa  fure din casa,sunt multe cazuri dar pe toti care au trecut prin acest lucru ii puteti intreba ce au simtit  cand au vazut casa vraiste,cand au vazut ca lipsesc bunuri,mai rau de atat,cand au fost de fata la niste clipe de groaza.Unii au fost norocosi si au scapat usor  dar la altii sa lasat cu mari drame.camere supraveghereDupa ce ii vei intreba pe toti aceia care au trecut prin asa ceva vei intelege frica,nelinistea,pierderile si  spaima si vei intelege cat de important este sa ai un sistem de suraveghere in locuinta caci orice minut conteaza si iti poate salva viata.
Cu toti stim povestea  lui Adrian(Dumnezeu sa -il ierte) si a Romaniei cu hotul intrat prin efractie.
Nu stim daca au avut alarma la casa ,nu cred ,din moment ce hotul i-au luat prin supraveghere.

O alta poveste este una care o cunosc eu si care sa terminat tragic lasandu-mi o amintire trista tot restul vieti.Aici as putea sa va explic totul si asa ati intelege multe si nu neaparat as face pentru castigarea premiului ci pentru ati intelege bine si exact prin dezvaluirile mele pentru a va feri .Cu siguranta facand asta veti intelege  sentimentele mele  cu usurinta iar eu as castiga concursul dar prefer sa nu,este ceva sensibil,delicat si nu vreau sa intinez o memorie.

Eu cred ca sistemele de protectie sunt foarte importante si foarte utile caci pur si simplu ne pot salva viata.
Pe site-ul Spy-Shop gasiti multe sisteme de alarma dar si alte produse.

Eu cred ca ar rebui sa aveti grija de viata dvs si a celor dragi.Acum aveti ocazia sa apelati la lucruri moderne,tehnologie avansata ca sa va puteti proteja familia,casa caci  in ziua de azi rebuie sa fii practic.

Pe site-ul spy-shop.ro exista multe modele de sisteme de alarma dar si alte produse.


Un produs pe care eu mi l-as dori pentru protejarea familiei mele este acesta 




Cand ai o sotie mult iubita,un  copil mic sau doi mari sau doi parinti batranei sau poate chiar traiesti singur se merita sa  iti protejezi bunurile din casa si chiar si viata ta si a celor dragi.
Cei care au patit sa fie talhariti in casa sau chiar au avut viata in pericol a ramas  cu o mare durere,pierderi mari si mari traume,cu siguranta  nu doresti sa fii si tu  unul din aceeia.Va spun din experienta ca  sunt rani care nu se vindeca niciodata,si nu este experienta mea ci a cuiva care ma marcat,i-a schimbat viata prin deces acelei persoane.In memoria acelei persoane scriu pentru a  avertiza si pe altii,o viata costa  mult dar un sistem de alarma nu costa asa mult.
Inainte puteai spune ca ''altii' pot opta pentru sisteme de alarma,ca tu nu iti permiti dar ele nu mai sunt un lux ci o necesitate,sunt destul de accesibie pe site-ul spy-shop.
Protejeaza viata ta si a familiei tale si supravegheaza  locuinta a cu  sistemel de alarma de la spy-shop.




Niciun comentariu: