marți, 8 aprilie 2014

Rochii Mireasa -Haine Monica's

Dragii mei,
Am ajuns la al doilea articol despre Haine Monica's.
Acestea sunt oarecum putin scurte caci in primul v-am vorbit de toate produsele si am oferit toate detaliile.
Am promis pentru voi ca o sa vorbesc despre o categorie de produse si am ales rochii mireasa.
Vreau sa fiti cu ochii si pe articolul pentru paste caci va voi vorbi de cum sa creem un outfit pentru paste cu produsele Monicai.
De asemenea in curand va voi posta poza personala cu produs de pe pagina Monicai.
Va reaintesc ca pagina o veti gasi daca veti accesa link-ul :https://www.facebook.com/haine.monica
Pe site sunt multe produse moderne si frumoase(le-am prezentat in articolul anterior) dar am ales sa va vorbesc despre o categorie anume:Rochii mireasa
De ce?pentru ca multe fete isi planuiesc nunta sau chiar o fac anul acesta si inca nu s-au decis ce rochie sa poarte
Pentru ca rochia de mireasa este un vis care il are orice fata de mica.
Multe dintre noi preferam rochia sa fie simpla.Altele o prefera sa aiba pietre,funde sau alte aplicatii.Majoritatea doresc rochii de printesa sau stil sirena.   ROCHII MIREASA HAINE MONICA'S 







Pe site-ul Monicai veti gasi rochii de buna calitate,moderne si foarte frumoase.
Toate modelele sunt aduse pe comanda cu 50% avans inainte.Ele nu sunt pe stoc insa sunt facute de colaboratori dupa masurile fiecarei fete.
Rochiile sunt realizate din materiale de buna calitate si au diverse aplicatii la poale sau nu numai majoritatea avand broderie.
Pe pagina ei veti gasi rochii pentru toate gusturile.Puteti opta pentru rochii care se muleaza pe corp si jos sunt lungi,puteti opta pentru rochii stil princess cu banda de pietre la mijloc si ample jos.
Rochiile au diferite preturi si sunt confectionate din diferite materiale.
Pe site gasiti poza si cu rochia purtata de Bianca Dragusanu la nunta sa.
Puteti alege rochia in functie de gustul dvs,toate rochiile sunt foarte frumoase si niciuna nu seamana cu alta.
Pentru dvs se merita tot ce e bun pentru a va simti in ziua cea mare exact ca o printesa.


La Haine Monica's gasiti aceea rochie la care ati visat mereu.
Puteti alege rochii tip sirena,rochii mulate pe corp dar care sunt ample jos,rochii care pica usor(exact ca rochie normala) si rochii stil princess.
Rochiile sunt diferite si au bolerouri si fundite si tot felul de accesorii :snururi,lanturi,pietre etc.
Tot pe site veti gasi o poza in care vi se arata forma corecta de a va masura.
Doriti o rochie extravaganta?cu multe volane?La Haine Monica's o gasiti!
Doriti o rochie asemanatoarei unei printese?Nu doar cenusareasa o poate avea,o poti avea si tu si e ceva real.Trebuie doar sa contactezi Haine Monica's .
Eu m-am indragostit de ele.
Alegeti si tu rochia preferata accesand link-ul:https://www.facebook.com/haine.monica/media_set?set=a.1443016189262882.1073741886.100006635442731&type=3
Fii gata sa te simti ca o printesa! Haine Monica's implineste vise!

Niciun comentariu: