marți, 8 iulie 2014

Vecina si cabina

E atat de cald si corpul mie transpirat,
In cabina de dus am intrat,
 Cat am muncit ca sa o am,
 Am mancat fructe un an,
Ea este cam bunicica,
Desi e la mana a doua,
Ultima data in ea,
Apropo, mi-am rupt  si mana.
Stati..se aude ceva,
Oare am inchis  usa?
 Nu, sa nu va speriati,
Si chiar linistiti sa stati,
Dar am o vecina care,
Toata ziua imi da tarcoale,
Barbatul o neglijeaza,
Ala des se fofileaza ,
Si poarta si ochelari,
Parca are    optezici  de ani.
Vecina  e saritoare,
Si are si  un piept cam mare,
E blonduta sa o bata vina,
Ma hipnotizat vecina,
Insa are un defect,
Care des ma enerveaza,cada
Da buzna in apartament
Zice ca nu o deranjeaza,
Ea vrea sa ma vada gol,
Zi de zi imi da ocol,
De-mi vine sa ma omor.

 Nu e vorba ca nu-mi place,
Dar nebunei n-ai ce face,
Toti vecini  coate isi dau,
Dar eu nici nu am habar,
Ca vecina ma urmareste,
Doamne,parca e o poveste.

Stati ca a intrat si pare,
Ca vrea ca sa intre in baie.

-Baby cumva esti in cabina?
Stai acolo ma' vecina.
Mmm..cumva deranjez?
Nu vecina , nu-i firesc
Ce nu-i firesc scumpul meu?
Sa te vad golut si eu?
Atunci stai sa ma dezbrac,
Daca vrei neaparat,
Goi amandoi sa fim,
Hai vecine,stai ca vecin.

Nu vecina,nu-i asa,
Stai acolo, nu intra,
Ca ne prinde nea Mitica,
Nu-i vorba,nu-l stiu de frica,
Barbatul meu e tantalau,
De nu m-am saturat si eu,
Toata ziua sta ,citeste
Vai ce mult ma plictiseste,
Sunt si eu femee  na,
Si doresc  cate ceva,,
Doresc cate o mangaiere
Ca nu costa o avere,
Vecina eu te inteleg,
Si nu ca as fi fost vreun bleg,
Dar mereu te-am respectat.
Esti femeie,eu barbat.

Hai ca intru mai vecine,
Nu intra peste mine.
Am intrat, e prea tarziu,
Nu,nu vreau asta  sa stiu.

Dar  ce muschi sexi tu ai,
Dar vecina of dar vai,
Eu te rog ca sa te imbraci,
Vecina n-ai ce sa faci,
Hop ii arunc un prosop,
Ca nu sunt vreun obsedat,
Adevarul arata bine,
Dar nu vreau neaparat,
Hop aluneca vecina,
Dar nu a fost a mea  vina,
Cade in fund si se loveste,
O ridic de-ai spune peste,
Face zarva in cabina,
Rupe totul, e nebuna,
Eu o scot cu tot afara,
Chiar de o fi apoi sa moara,
Dar nu-mi place a profita,
Desi aia imi era sansa.

 Mai vecina eu te plac,
Jur si chiar sunt barbat,
Dar  salveaza-ti casnicia,
Caci candva a fost iubirea,
Si de crezi ca nu mai merge,
Hai comporta-te prudent,
Hai sa facem pe etape,
Pentru a fi totul decent,
Cand a auzit sa facem
Iara  a  sarit pe mine,
Stai vecina ca nu-i bine,
Poate esti nefericita
Dar te rog nu se cuvinte,
Nu mai fi asa infipta,
 Eu te rog sa te respecti  ,
Ca si eu te oi respecta,
Si apoi vom mai discuta,
 Ce relatie om avea,
 Cand sa vezi vine Mitica,
Suparat tine o sticla,
Ca a  disparut nevasta,
Unde o fi mai bate-o vina,
O pitesc deci in dulap,
Desi se loveste la cap,
 Si vorbesc cu nea' Mitica,
Ca nu are motiv de frica,
Si ii spun ca o vad cam trista,
Tot timpul are o batista
Si il sfatuiesc asa,
Ca sa vorbeasca cu ea,
 Ca poate or divorta,
Sau macar s-or impaca,
Fii barbat  sa fa-ti curaj,
Fi  matale tauras,
Ca femeia e femeie,
Si nu-ti trebuie vreo cheie.

Nea Mitica asculta bine,
Si e multumit de mine,
 Pune totul in valoare
E gata de aplicare,
Si cand nu credeam nici cum,
Imi spune ca sunt baiat bun
Si pleaca deci multumit,
Ca cica l-am sfatuit.

Ea, sireata apoi iese,
Ca sa-mi dea  razand de veste,
Ca l-am pacalit  pe prost,
Eu tot spun ca nu-i frumos,
Si o iau apoi de un crac,
Nu,nu o arunc in pat,
Si o dau pe usa afara,
Gata,m-am  cam saturat.
 Si apoi ma intorc in baie,
Of ce suparare mare,
Ca nebuna de  vecina,
 Uite ca mi-a rupt cabina,
Dusu' nu functioneaza ,
Si prosopul este varza,
Si cabina sa crapat,
Of cat sunt de suparat,
 Dar imi iau cabina noua,
Si promit ca sa ma inchid,
Sa nu vina vreo nebuna,
Cum eu astazi am patit,
Am un gand si o bucurie
Sa-mi cumpar  ce imi place mie,
Si intru pe Saniclas,
cabine dus
Ca acolo totu-i stas,
Si imi comand  o cabina,
Functionala  si divina,
Sa fac dus  mai linistit
Ca uite azi ce am patit,
Doar tasez pe Saniclas ,
Si apoi raman fara glas,
Sunt oferte de tot felul,
Si nu goleste portofelul
Imi iau cabina rezistenta,
Chiar am vazut o oferta,
Puteti cauta si voi,
Ca ofertele-s in toi.produs cabina dus

 Si apoi  de-o veni vecina
Nu mai mi-ar strica cabina!

Niciun comentariu: