marți, 13 mai 2014

Cum poate schimba viata o bijuterie de argint din magazinul Be Precious

Pe ultima suta de metrii m-am hotarat sa particip si eu la concurs.
Sper ca Dumnezeu sa-mi puna har in scris ca sa pot exprima gandurile,parerile,sentimentele mele frumos si curat.
Acestea sunt gandurile mele,nebunesti sau frumoase,toante sau inocente,sunt doar ale mele.Nu trebuie sa fiti de acord cu mine caci gusturile nu se  discuta iar noi oamenii suntem diferiti.
 Bijuterii,bijuterii.bijuterii.  bijuterii din argint cu pietre pretioase si semipretioase
Perle,bratari aur sau argint ...o lume de bijuterii! 
Ele au fost prietenele femeilor de sute sau poate mii de ani cand  femeile au dorit sa-si etaleze frumusetea  frumusetea.
Cred ca bijuteriile  au fost purtate incepand de la Cleopatra pana la divele de pe covorul rosu.
Cu ajutoru bijuteriilor femeile au sedus,au atras,datorita lor  au avut incredere in ele,uneori au si ranit sau zariat cu ajutorul bijuteriilor,alteori au fost utile pentru   trimiterea mesajelor sau  pentru alte lucruri.
Acele bijuterii pe care noi le purtam trebuie sa ne reprezinte.Ele intotdeauna semnifica ceva.
De exemplu mie nu-mi place aurul si iubesc argintul.Aceea bijuterie a ta trebuie sa semnifice felul cumvezi tu lucrurile,ce iti doresti tu,in ce crezi tu sau gandurile tale.
Ele au o putere,o forta chiar daca putini o inteleg.
Ele reprezinta ceva in personalitatea unei femei .Ele pot fi legatura dintre o mare iubire caci  poate lega doua suflete.
Mie imi plac mult inelele si  am primit inelul de logodna  in 8 ani de relatie cu iubitul meu .
Sa va povestesc cum mi-ar  schimba mie o bijuterie Be Precious viata.
Relatia mea de iubire a trecut  prin multe greutati.Eu eram o fata care nu am avut copilarie,tot timpul a stat singura luptandu-se cu o boala.
El era un baiat sarac care nu-mi putea oferi o locuinta,o familie si din acest motiv sufeream mult amandoi.
 Aveam rochia de mireasa primita de la o doamna designer  cu suflet mare dar nu puteam sa ne casatorim caci nu aveam nici o casa unde sa locuim.
 Totul despre boala  si necazurile noastre sunt lucruri  reale.
Ne saturasem atat sa suferim  ,simteam ca  visul de a   fi cu el pare sa nu se indeplineasca niciodata.
De aceea am apelat la Dumnezeu .Atunci cand nu stii daca  vei rezista El e raspunsul.
Pe  postul  tvr 2 exista o emisiune numita'Destine  ca-n filme'' si am scris de cateva luni si eu povestea vietii mele.
In povestea mea am vorbit de  viata mea  parca demna de o telenovela.Am vorbit de singuratate,lacrimi ,boala,suferinta crunta dar si puterea de a merge inainte.Era vorba de boala mea.De asemenea am vorbit si de suferinta mea caci nu putem sa  ne casatorim,sa realizam o nunta.
In viata nu stii ce iti aduce fiecare zi in parte si ma tem ca tot asteptand sa nu se ntample ceva  negativ.De asemenea eu sunt o romantca si simt nevoia de evolutie in relatie,de binecuvantarea lui Dumnezeu caci eu doresc ca iubirea mea sa fie una adevarata.
M-am gandit sa realizez  slujba de logodna,deci nu taina nuntii ci doar logodna.Acest lucru mi-ar implini   sufletul,ne-ar merge si noua bine in relatie fiind binecuvantati de Dumnezeu si in plus am inchide gura tuturor celor care rad de necazul nostru.
Inainte existau  preotii care doreau sa realizeze si slujba de logodna separat,acum nu prea se obijnuieste caci de obicei se realizeaza tot in ziua nuntii.
Insa am scris celor de la tvr2 sa ma ajute caci ei pot sa-mi indeplineasca  dorinta.Ei pot vorbi cu un preot si ii poate explica situatia mea.
Desigur ca   cei de la tvr2 au spus ca mi vor oferi un raspuns in cateva luni  si daca acesta va fi afirmativ voi putea sa  imi realizez visul,de asemenea povestea vietii mele va fi difuzata la tv.In ziua slujbei logodnei  voi purta  un lantisor(caci asta sau ceva in genul mi-as alege ca premiul de la voi  daca as castiga),semnul unui nou inceput caci desi am primit atatea inele totusi nu sa concretizat nimic.
bijuterii
Acesta este visul meu si pentru un vis se merita sa lupti.
O bijuterie poate fi martora la o mare iubire,aceea iubire care invinge orice boala sau necaz

Va recomand bijuteriile de la magazinul Be Precious daca doresti sa fii frumoasa sau sa iti pecetluiesti  iubirea,sa faci un dar ,etc.

Niciun comentariu: