duminică, 3 august 2014

Franta,dulce Franta!

Orice poveste incepe cu 

Poate ca a fost odata,candva.
Au fost tot felul de povesti,muritoare si nemuritoare.
A fost  iubirea dintre zei si muritori ,iubirea interzisa dintre luceafar si fata de imparat.
A existat iubirea din cartile de povesti,iubirea  dintre Cenusareasa si imparat,iubirea dintre Alba ca Zapada si print etc.

A existat iubirea interzisa a lui Romeo si Julieta dar si multi altii.

Dar ce-mi spuneti de iubirea  lui Manole pentru Ana ?
Dar de iubirea lui Eminescu si Veronica Miclea?
Intr-o forma sau alta iubirea exista si ea ne invata ca nu tine cont de timpuri,legi sau oameni.
 Cu siguranta cunoasteti aceasta melodie! Poate sunt o nebuna romantica dar cred ca orice fata isi are printul ei.
Ea este nemuritoare si este singurul lucru care ne face sa ne simtim vii cu adevarat.

Povestea mea este demna de o poveste  romantica indiana ca acelea difuzate pe diferite canale  romanesti.

Eu nu sunt Veronica ,nici cenusareasa ,nici Julieta ,sunt doar eu.
 Numele meu  este Flory dar sper sa nu ma ofilesc niciodata caci vijeliile pot distruge  o floare cat de frumoasa ar fi ea.Imi amintesc de povestea Aurorei,printesa  ghetii.

Am urmarit si telenovela pe un post de televiziune,ei bine eu as fi fost printesa florilor.

Poate ca in  alta viata am avut o poveste,poate am fost o  printesa inchisa  palat si poate ca traiam o iubire interzisa,cine stie,poate Zeus sau vreo vrajitoare m-au transfoarmat in vreo floare in aceea viata.

Iubirea mea aceasta dupa pamant nu e interzisa,nu  suntem in Clona desi iubesc acel  film.
Relatia mea este una frumoasa dar este de poveste  sau cel putin asa tind eu sa cred.
Este vorba de o relatie frumoasa,doi oameni simpli si cu o viata foarte incurcata.
El,muncitorul,fermierul fara pic de productie,ramas sarac.
Eu printesa moderna traind intr-un castel.
Ne-am intalnit la mijloc de drum si ne-am indragostit.Eram doi copii.http://www.tocmai.ro/anunturi/casa-si-gradina/romania.html
Iubirea tot crestea desi au aparut si neintelegeri,eram doi incapatanati.
Oamenii sunt rai si au inceput sa barfeasca.Dupa un timp am aflat ca  iubitul meu era sarac dar nu-mi pasa.
Apoi el a trebuit sa afle ca eu sufar de o boala.Sa conformat.
In ciuda la toate astea am decis sa ramanem impreuna.
  A venit timpul sa ne logodim,nu a fost cu tam-tam ci a fost ceva simplu si romantic.
Ne doream sa ne intemeiem o familie dar din pacate nu avea o locuinta de aceea el a decis sa plece in Franta.
Am varsat foarte multe lacrimi.
Imi doream mult sa ave casa noastra,sa avem un copil.
Visam la nunta in fiecare seara de aceea o doamna designer mi-a daruit rochia de mireasa.
Contractul in Franta sa prelungit de la  trei luni la sase luni si imi era foarte dor.
De aceea am luat decizia sa plec in Franta,sa il vizitez.
Dar de unde bani de bilet de avion?
Ramasesem de curand fara job din cauza problemelor de sanatate,parintii nu aveau putere sa ma ajute...
Ma gandeam in fiecare noapte cum sa-mi procur un bilet de avion.


Vorbisem cu el si la intoarcere  imi platea el biletul.

Ma tot gandeam si a vazut o reclama cu Tocmai.Ro la televizor.
Mi-am adus aminte ca acolo gasesti orice,chiar colaborasem si eu cu cateva persoane prin intermediul lui.http://www.tocmai.ro/anunturi/hobby-sport-turism/romania.html
Nu stiu cum nu imi amintisem de Tocmai.Ro caci intram destul de des pe site.

Un lucru care imi placea era faptul ca ofereau transport gratuit  prin curier si ca orice persoana putea sa verifice continutul coletului la primire.
Mi-a picat fisa sa caut acolo bilet de avion,poate sunt persoane care detin  bilete in plus,poate au anulat calatoria din  diverse motive.
Castigul meu este ca  poate pretul biletului pe site difera fata de un bilet normal cumparat de la agentie.
Zis si facut.
Am cautat pe site.Am luat toate anunturile la rand pana am gasit un anunt.Erau o gramada de anunturi postate.

O persoana isi vindea biletul de avion  la un pret destul de bun.


Nu ma interesat sa intreb de ce anume il vinde,am intrebat doar de cost si alte detalii.
In scurt timp biletul a ajuns la mine acasa datorita site-ului Tocmai.ro.
Acum  imi  pregatesc bagajul pentru a pleca.

Logodnicul meu sigur se va bucura sa ma vada.www.tocmai.ro/anunturi/diverse/romania.html
In iubire se merita sa risti iar daca esti putin intelept lucrurile facute cu cap vor iesi bine.
Iubirea te duce acolo unde vrei tu.Doar tu o poti transforma in una de poveste

Niciun comentariu: