luni, 18 noiembrie 2013

Alege viata!

http://rexona.ro/idei-puse-in-miscare/c3e19/ va rog mult astepti 1 like  sau share la ideea mea:ajutati copii nascuti prematur



Eu sustin ideea:Alege viata deoarece in ultima vreme tot mai multe femei mor din cauza inconstientei de aceea prezint 3 cauze:
-Femeile au tendinta sa produca avort atunci cand afla ca sunt insarcinate cea ce este un mare pacat dar un prejudiciu si pentru sanatate
-Multe femei(din pacate si eu) se lupta cu depresie,sunt confuze,nu stiu daca se continue tratamentul sau nu si mai ales in cazul in care vor avea un copil
-Multe femei in timpul sarcinii consuma alcool,droguri,fumeaza nestiind la ce se expun.

Orice femeie chiar daca este sau nu gravida trebuie sa fie sustinuta si sfatuita in urmatoarele lucruri:
-Sa spuna nu avortului pentru ca pe langa faptul ca reprezinta un pacat ,le poate cauza moartea deci trebuie sustinuta aceasta idee.
Sa fie ajutate in cazul in care sufera de o depresie sa gaseasca raspunsurile mult cautate,sa invete sa se iubeasca iar,sa fie active(multe femei cu depresie nu mai iubesc viata) si sa fie consiliate in cazul in care sunt insarcinate deoarece aici sunt multe riscuri 
Sa fie ajutate prin sustinere morala sa renunte la droguri,fumat in caz ca consuma.

In Ploiesti se incearca a se deschide un spital pentru copii de aceea as dori sa creez un eveniment asemanator de cel creat de Ana Maria Prodan cu fetita bolnava (se poate sustine la Afi Palace Ploiesti) in care femeile sa fie invitate,mamici,viitoare mamici si sa fie sfatuite de un psiholog iar eu sa pot spune povestea mea.
Va exista si un bol in care femeile prezente pot depune cati banuti doresc iar banii vor merge la :Sansa la viata pentru Andrei.O parte din banii oferiti ca premiu vor intra in organizarea evenimentului,alta parte se vor dona pentru a putea sustine crearea spitalului pentru copii din Ploiesti iar in cadrul spitalului doresc sa se infiinteze un cabinet pentru sustinerea tinerelor cu astfel de probleme(facut tot din banii castigati la acest concurs).Doresc la eveniment sa vina primarul dar si parintii lui Andrei,un psiholog

Sunt o tanra,o femeie puternica care doreste sa invete cat mai multe care se lupta cu o depresie dar care iubeste viata.Imi doresc foarte mult atat eu cat wsi alte tinere sa fie informate,ajutate pentru a putea da nastere unui copil sanatos(nu sunt insarcinata insa imi doresc un copil pe viitor.Stiu ca ulte erori se intampla,femeile nu sunt sustinute,nu le este trasa atentia sau se simt nedajduite de aceea ma bucur mult de campanii precum Scoala Mamelor (Andreea MARIN) sau altele.In Bucuresti exta multe campanii de acest gen dar orasul Ploiesti este mai sarac din acest punct de vedere.Am avut mare noroc cu campania Shoe box care ajuta copii saraci insa doresc si ca ideea mea prezentata mai sus sa prinda viata.

Din suflet va multumesc!

Niciun comentariu: