duminică, 10 august 2014

Magazin Pantoful Meu


Dragii mei,am revenit cu un nou articol.
Vreau sa va prezint un magazin pe care il veti adora,magazinul Pantoful Meu.





Stiu cat de mult iubiti pantofii indiferent ca este vorba de pantof cu toc subtire,cu talpa ortopedica etc.
Pantofii reprezinta o piesa importanta in tinuta noastra si trebuie alesi cu atentie.
Este important ca sa ne simtim comod cand purtam o pereche de pantofi.
Pantoful ofera personalitate persoanei care il poarta si o poate ajuta in crearea unei tinute.
Pe site-ul Pantoful Meu veti gasi pantofi pe gustul dvs.
Site-ul il veti gasi accesand link-ul: http://www.pantofulmeu.ro/
Site-ul este foarte bine structurat.
In partea de sus a site-ului puteti gasi numarul de contact la care puteti apela.
De asemenea daca aveti vreo nelamurire sau vreo intrebare puteti accesa sectiunea din partea de sus '' Doriti ajutor''?
Tot in partea de sus accesand sectiunea''Contact'' veti putea gasi adresa dar si detalii despre firma.
Accesand sectiunea ''Informatii'' veti gasi detalii despre conceptul celor de la Pantoful Meu.
Veti afla ca transparenta,flexibilitatea,rapiditatea,siguranta si exigenta reprezinta cuvinte cheie pentru magzinul Pantoful Meu.
Tot la sectiunea Informatii veti gasi detalii despre cum se realizeaza o comanda,cosul de cumparaturi si livrare.
In partea de sus observati imagini cu produsele dar si promotiile lor.
Puteti conversa cu cei de la magazin accesand si pagina lor de facebook :https://www.facebook.com/PantofulMeu.ro
Costul transportului produselor este 5 Ron in Bucuresti si 12 Ron in toata tara.
Se ofera transport gratuit pentru produse in valoare de minim 149 Ron.
Este necesar sa va abonati la Newsletter pentru a putea fi la curent cu promotiile si noutatile.


De asemenea puteti primi cadou puncte de fidelitate.
Produsele sunt situate pe categori.


Pe site veti putea gasi:Pantofi,Sandale cu toc,Sandale,Platforme,Balerini,Cizme,Ghete,Botine,Sport,Accesorii,Piele naturale.
Pentru a putea vizualiza un produs este necesar sa dacti click pe categorie .Langa poza produs veti gasi detalii despre marime pantof dar si marime toc,culori ,pret.
Puteti alege dintr-o varietate de culori si modele.
Veti putea gasi numar la pantof intre 35 si 41 in functie de disponibilitate.
La sectiunea'' Accesorii'' veti putea gasi genti diferite modele si culori.
Acum la magazinul Pantoful Meu veti putea opta si pentru incaltaminte din piele naturale.
Indiferent daca cautati pantof cu toc inalt,balerini comozi sau platforme pentru diferite ocazi,sandale de vara la Pantoful meu veti gasi modele culori aprinse care au diferite detalii:lanturi ,floricele,funde etc.MAGAZIN PANTOFUL MEU
Cu siguranta veti adora pantofii dar si celelalte produse.
Cautati promotia!Anumite produse se afla la reducerede pana la 70%.Nu e minunat?
Tot pe site veti putea gasi noua colectie 2014.
Daca doriti sa achizitionati un produs va invit sa accesati site-ul:http://www.pantofulmeu.ro/

Niciun comentariu: