vineri, 16 mai 2014

Libraria online ideala pentru mine

Dragii mei,
M-am hotarat sa particip si eu la concurs fiindca ador sa citesc.
Cartile imi duc gandurile intr-o lume de vis  departe de realitate.
In continuare voi scrie ganduriile mele si imi voi exprima parerea despre cum ar trebui sa arate o librarie online ideala.
Sunt strict gandurile  mele izvorate dintr-un suflet pur si romantic.
Sa citesti e minunat.Poti citi oriunde.Acasa,in pauza la job,intr-o calatorie,oriunde!Poate citi oricine,nu este limita de varsta!
Pacat ca in ziua de azi nu se citeste ci se foloseste mult tehnologia avansata.
Cititul iti imbogateste cultura,te poti orienta spre citit pentru a te relaxa,a invata lucruri noi dar si in momentele grele din viata.
Eu o sa tin minte toata viata prima care  citita.A fost Biblia .Aveam vreo 15-16 ani dar ma fascinat.As putea sa o recitesc la nesfarsit.
Datorita  unei lupte cu viata care  duc de 8 ani datorita unei boli a trebuit sa ma aproprii mult mai mult de Dumnezeu si aceasta latura mi-a adus dorinta de a citi carti religioase dar din pacate nu mi le puteam achizitiona.
In ultima vreme viata mea a fost atat de complicata incat nu prea am citit,recunosc.
Ultima carte citita este romanul scris de mine cu numele de Dreptul la iubire.
Sunt indragostita de viata desi am fost foarte bolnava,sunt indragostita de oameni,de clipe si locuri si iubesc povestile de dragoste de aceea cand citeam simteam o asa emotie si bucurie.

 Cum ar trebui sa arate o librarie online perfecta pentru mine?

Exista multe librarii  insa eu mi-as dori o librarie in care cartile sa fie asezate in ordine alfabetica dar si dupa tipul cartii:psihologie,religios,beletristica etc.Mi-as dori sa existe  un mic intro sau review al primelor pagini ale cartii astfel  putand citind inceputul  ar convinge cititorii sa cumpere  pentru a citi continuarea.
De asemenea nu m-ar deranja si daca s-ar vinde si carti vechi sau  carti puse in vanzare chiar de cititori caci toti avem carti pe acasa religioase sau povesti de dragoste si daca  noi le-am citit si ne-am saturat de ele nu inseamna ca  ceilalti nu vor fi curiosi sa citeaca.
De asemenea   pretul cartilor ar trebui sa fie decent caci trai timpuri grele,sunt multi oameni bolnavi care nu au job si nu ar sti ce sa aleaga :pastile sau sa-si cumpere cartea preferata.
De asemenea site-ul librariei  trebuie sa fie un loc care  cand intru trebuie sa ma faca sa ma simt nu neaparat ca intr-o biblioteca ci intr-o odaie plina de amintiri  a bunicii,sa fie  plina de carti.
Cred ca majoritatea am vazut  filmul Mathilda,fetita care avea puteri supranaturale desi traia intr-o familie dezordonata.Aceea fetita avea darul cititului.Asta demonstreaza ca citind se pot intapla lucruri minunate pentru starea noastra de spirit si prin urmare  in viata noastra.librarie online
 Cred ca va amintiti si de Jamie Sulivan,fata bolnava de leucemie din filmul  Walk to remember care adora sa citeasca.
Sa citesti este minunat!Cititul merge  mana in mana cu totul:cu modul de a gand,a reactiona,cititul este o arta si este sora cu iubirea.carti online
Eu imi doresc mult  sa gasesc intr-o librarie  carti  religioase,imi doresc cu ardoare sa citesc .De asemenea mi-ar placea sa citesc carti psihologice.
As fi foarte fericita daca as castiga    bani pentru a-mi cumpara acele carti care mi le doresc caci sunt o persoana singuratica cu o viata plina de suferinta si citind as evada putin si as uita de suparari.
Pentru mine o librarie online inedita ar trebui sa arate ca o parte din sufletul meu:romantic,primitor si bun!



Sunt un fel de Jamie Sullivan,o fata bolnava,ciudata pentru unii dar   pasionata de carti,lucruri frumoase.
Rog pe cei de la Libris in cazul in care articolul meu nu a fost cel mai bun(m-am simtit rau zilele  acestea si nu am putut scrie mult) macar sa ma ajute oferindu-mi si mie 5-10 carti  gratuite.Ar fi un dar scump pentru mine!

Niciun comentariu: